2009/02/09

busa

a könyvtárosok fóruma vasárnap beszakadt - olyan büdös árad onnan, hogy az leírhatatlan, szomorú vagyok.
a fórum elsüllyedt
a Hír tv-n szombaton a riporter könyvtárosokat kérdezett a cikkről. válaszolni nem tudtak.
a tolna megyei sajtóban jött egy pozitív hír, hogy havonta egyszer mennek beiratkozott olvasók a könyvtárba. 619 olvasó évenete 8000-szer jár könyvtárba az havi egy alkalom
a könyvtár blogokban pár mondat MG-ről. de semmi komoly.
a Könyvtári Intézet honlapján semmi, a minisztérium oldalán semmi, az Mke lapján semmi.
Eddig ennyi
Semmi

hozzátartozik a nagy katyvaszhoz, hogy a megjelenés előtt láttam a cikk első verzióját.
ezt le kell írnom mert nem játszhatom azt tovább, hogy kinyitottam pénteken a Népszabót és fölocsúdottam
még most is tartom a múlt heti megjelenés előtti véleményem:

"Az egész könyvtárakármi
egy nagy szakszervezet, rengeteg Gaskó Istvánnal a főszerepben. Büdös a
vonat? Kussolj! Ha utazni akarsz leülsz és csendben maradsz!
Általánosítok. Igen. Az üdítő kivételek nagyon kevesen vannak. Nagyon
kevesen.
Lehetne ugyanennyi alkalmazottal ennyi pénzből a jövőben ilyen könyvtári
rendszert fenntartani? Nem lehet.
Van megoldás? Nincsen.
Foglalkozik ezzel valaki? Senki.
A népszabó cikk csak egy kő lesz ebbe a nagy katyvaszba, semmilyen komoly
hatása nem lesz. Elsüllyed és megragad valamelyik busa hasában. "

Megfürdetem a fiam, közben mesélek majd a gonosz mikulásról, aki üres puttonnyal járja az országot. Néha lebukik, ahogy lábujjhegyen lépdel feltűnő hosszú piros zubbonyában és jól elverik a sültgalambravágyók. A vadász Piroskával karjában pedig a mezőn röhög.

0 vélemény:

Post a Comment