2009/02/12

Hol vannak a cáfoló adatok?

Mikulás Gábor azt állítja a könyvtáros listán, hogy a Népszabadság péntek óta várja a "cáfoló adatokat".

Mint megtudtam, a kilátásba helyezett cáfoló adatokat a
Népszabadság szerkesztősége is készséggel közölné, és péntek óta várja is
őket. (Ha rajtam múlott volna, már hétfőn meghirdettem volna az "Elszámolunk
a könyvtárra költött minden adóforinttal" c. kezdeményezést, melyet
feltehetően címoldalon és elismeréssel hoztak volna az újságok :-)

Gábor még odaszúrt a végén. talán ezek okozzák az információk ilyeténképpeni ferdülését.

2 vélemény:

Unknown said...

Felhívtam a szerkesztőséget, hogy kaptak-e visszajelzést a cikkel kapcsolatban. Ekkor tudtam meg. Az MKE-IKSZ közlemény szerintem elég korrekt. G.

dtp said...

Szerintem meg gáz.

Post a Comment