2009/11/20

Nem értik

Az ÉLET ÉS IRODALOMBAN remek könyvtárvezetői lista jelent meg. Van aki Sláger Rádióért állt ki a zuhogó esőben, van aki Monok Istvánért íratja le a nevét.

Szemezgető:

Ásványi Ilona igazgató, Főapátsági Könyvtár, Pannonhalma; Balogh Balázs igazgató, MTA Néprajzi Kutatóintézet; Baranya Péter igazgató, Veszprémi Hittudományi Főiskola Könyvtár - Érseki Könyvtár; Beke László igazgató, MTA Művészettörténeti Kutatóintézet; Berecz Ágnes igazgató, Dunamelléki Református Egyházkerület Ráday Könyvtára; Czékli Béla igazgató, Főszékesegyházi Könyvtár, Esztergom; Dienes Dénes igazgató, Református Gyűjtemények, Sárospatak; Gáborjáni Szabó Botond igazgató, Tiszántúli Református Egyházkerület Könyvtára; Gádor Ágnes igazgató, Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Könyvtára; Jankovics József igazgatóhelyettes, MTA Irodalomtudományi Intézet; Kenesei István igazgató, MTA Nyelvtudományi Intézet; Kokas Károly főigazgató-helyettes, Szegedi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár; Köntös László igazgató, Református Egyházkerületi Gyűjtemények, Pápa; Kövécs Ildikó igazgató, Szegedi Hittudományi Főiskola Könyvtára; Laczkó Tibor dékán, Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar; Mader Béla főigazgató, Szegedi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár; Molnár János igazgató, Debreceni Református Hittudományi Egyetem Teológiai Szakkönyvtára; Nádas Zsuzsánna főigazgató-helyettes, Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár; Náray-Szabó Gábor főigazgató, Magyar Tudományos Akadémia Könyvtára; Pőr Csilla igazgató, Pannon Egyetem Georgikon Mezőgazdaság-tudományi Kar Könyvtára; Ifj. Sarkady Sándor főigazgató, Nyugat-Magyarországi Egyetem Központi Könyvtár és Levéltár; Szögi László főigazgató, Eötvös Loránd Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár és Levéltár; Szörényi László igazgató, MTA Irodalomtudományi Intézet; Tallián Tibor igazgató, MTA Zenetudományi Intézet; Tamás Pál igazgató, MTA Szociológiai Kutatóintézet; Téglási Ágnes főigazgató-helyettes, Magyar Tudományos Akadémia Könyvtára; Virágos Márta főigazgató, Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár

kösz Ádám az osztást

0 vélemény:

Post a Comment