2009/12/16

Bizalmas információ

Kapom a fikát, hogy egyoldalú, nemobjektív, elfogult, részrehajló, benyalós a blog.
Lamentációs rovat következik a családom támogatásával. Nem vagyok senkinek az embere, nem irányít senki. Érdeklődök, legfőképp azok az emberek érdekelnek, akiktől szép ez a könyvtárosság. A blog szerkesztéséhez szükséges időt a szabadidőmből csípem le. A kocsmázásomat jobban viseli a csajom. Jó feleség.

Konyvtaros.com téma-feldolgozási háttér.
A K.com, csak és kizárólag e-mailben kommunikál.

Hiller István döntésétől napjainkig kábé ez történt:

1. Kértem Sajó Andreát, hogy a blog 12 kérdés rovatát e-mailben válaszolja meg. Nem kaptam választ.
2. Írtam Monok Istvánnak és Sajó Andreának, hogy közölni szeretném a pályázatukat. Monok István elküldte, Sajó Andrea nem küldte el. Most kissé bizonytalan vagyok, hogy az indokot leírhatom-e. A Könyvtári Figyelő című lap szokta közölni a főigazgatói pályázatokat.
3. Közöltem Monok István pályázatát.
4. Kértem Sajó Andreát, hogy küldje el a blognak főigazgatói pályázatát, mert Monok Istváné már olvasható, azzal érveltem, hogy minek várni a Könyvtári Figyelő januári megjelenésére. Interjúidőpontot is kértem Sajó Andreától. Válaszában másodjára sem küldte el a pályázatát, viszont az interjúra pozitívan reagált. Megegyeztünk az időpontban. (dec. 1. 17.30 OSZK porta)
5. Kértem Monok Istvánt, hogy nyilatkozzon a Konyvtaros.com-nak. Időpontot adott. (dec. 8. 8.30 OSZK porta)
6. Megkérdeztem a Könyvtári Figyelőt, hogy mikor jelenik meg a KF, és benne lesz-e Sajó Andrea pályázata. Ha igen milyen formátumban tudom másodközölni. A KF nem válaszolt az utóbbi kérésre, csak a megjelenés dátumára. (2010. január)
7. A parlamentben is téma a főigazgatói kinevezés. Írtam Sándor Klárának, Halász Jánosnak és Hiller Istvánnak, hogy szeretné a K.com-on közölni a véleményüket.
8. Sajó Andrea lemondta az interjút. Indokát nem közölhetem. Szerkesztőségi kulisszatitok, hogy egy gay hostelben Londonban olvastam Sajó Andrea e-mailjét (nov. 29.)
9. Sajó Andrea engedélyét kértem, hogy doktori disszertációjának téziseit közölhesse a K.com. Nem kaptam választ. (az ELTE honlapján nyilvánosan elérhető volt a dokumentum régebben, most is hozzáférhető egy kis trükkel. Jogi állásfoglalást kértem kedves szakértőtől az oldal hivatkozásának tárgyában . Nem ajánlotta, hogy linkeljem az anyagot)
10. Megjelent a Monok István interjú.
11. E-mailben kaptam két blogbejegyzést, amit állítólag Sajó Andrea írt tavaly februárban az OSZK-ról. Megkérdeztem, hogy valóban Ő írta-e. Nem kaptam választ.
11. Megjelent Sándor Klára válasza.
12. Újra kértem Hiller Istvánt, hogy válaszoljon a K.com kérdéseire. Három darab e-mail címére küldtem a kérést, csak a parlamentiről jött visszajelzés: Over quota.
update: a @mszp-ről is jött: account is full (quota exceeded)

A Konyvtaros.com ennyit tud megmutatni az ügyről. Részemről ezen a felületen vége van az évnek.

Kardos Andrissal még az ünnepek előtt/alatt kávézolunk, a Konyvtar.hu-ról fogunk beszélgetni, de csak januárban lesz elolvasható.

Boldog Karácsonyt és Boldog Új évet, kedves felhasználók!

3 vélemény:

wildgica said...

Kellemes ünnepeket neked is! :)

dtp said...

végre egy kedves komment :)

Anonymous said...

Változnak az idők, változnak a módszerek. Más eljárást, viselkedést követelnek egyes területek. Nem ugyanazt a stílust képviseli pl. egy ügyvéd és egy tanár, egy pap és egy bolti eladó, de mindegyik udvarias, ismeri az illemszabályokat, az emberi közlekedés írott és íratlan törvényeit. Aki népszerű vezető akar lenni és nemcsak rövid időre, annak illeszkednie is kell egy bizonyos mértékig az adott környezethez. Az új vezető előző munkahelyiről már jelentkeztek vélemények, sajnos. Nem jók az előjelek.

Post a Comment