2009/12/06

Mikulás ünnep

A tiszta csizmás könyvtárosoknak és a nem tisztáknak is sok boldogságot kíván a Konyvtaros.com!

4 vélemény:

Unknown said...

Lehet szeretni, vagy nem szeretni őt, de szerintem nem vicces akárkinek a nevéből viccet csinálni...

wildgica said...

Én bírlak dtp, de ez most gáz... :/

mikulasg said...

Nahát, hogy lekaptak a Norton-konferencián! Köszönöm, kellemes emlék. Kiskoromban zavart a csúfolódás, most már inkább az, hogy nem használom ki ezt a "velem született" adottságot. Tehát megértem a tartózkodásra intőket is. Részemről viszont fura lenne boldog Mikulást kívánni. És azt sem tudom, hogy a nagyérdemű Mikulást, vagy ördögöt lát-e a képen ;-)

dtp said...

A postot a múlt héten írtam meg, beállítottam dec 6. reggeli élesítésre, de még akartam rajta finomítani. Akárki megnézi ez a bejegyzés nincs készen. Mit kérdez Gábor? Hol? Miért? Az kevés, hogy a vezetékneve odakívánkozik december hatodikára. Biztos jó lesz ez a Mikulásos poén? Poén ez?
Félre a lamentációt, valamit biztos kitaláltam volna, hogy Mikulásozzak.
Aztán jól elfelejtkeztem róla, elmentem kiscsaládommal túrázni a hegyekbe, most este hazaértünk, és látom élesedett.
Na ennyi az egész, tanulság: az összes draftolt schedule-s postomat kidudváztam.
Gica én is bírlak! :)

Post a Comment