2009/12/23

Könyvtárba

Beégetett programunk nyáron egy hét Káptalanfüredezés. Természetesen olvasni megyünk a tóhoz. Az almádi könyvtár tagja a dtp család.

A Pannónia könyvtár naponta küldött pár hét óta, szebbnél szebb mondókákat, szövegeket, szeretetet az email címünkre. A tegnapi emailjükkel, egy regösénekkel búcsúzik erre az évre a konyvtaros.com.

Szeret az almádi könyvtár. Mi meg viszontszeretjük. Vágyunk oda menni. Könyvtárba.

Regösének

1. Ahol keletkezik egy ékes nagy út,
Amellett keletkezik egy halastó-állás.
Hej, regülejtem, regülejtem!

2. Azt is fölfogá az apró sásocska,
Arra is rászokik csodafiúszarvas.
Hej, regülejtem, regülejtem!

3. "Noha kimennél uram, szent István király,
Vadászni, madarászni,
De ha nem találnál sem vadat, sem madarat,
Hanem csak találnál csodafiúszarvast,
Hej, regülejtem, regülejtem!

4. Ne siess, ne siess uram, szent István király,
Az én halálomra.
Én sem vagyok vadlövő vadad,
Hanem én is vagyok az atyaistentől
Hozzád követ.
Hej regülejtem, regülejtem!

5. Homlokomon vagyon fölkelő fényes nap,
Oldalamon vagyon árdeli szép hold,
Jobb vesémen vannak az égi csillagok.
Hej regülejtem, regülejtem!

6. Szarvam vagyon, ezer vagyon,
Szarvam hegyin vannak százezer sövények,
Gyulaszlagy, gyulaszlagy, holtatlan alusznak.
Hej regülejtem, regülejtem!

Üdvözlettel: a Pannónia Könyvtár munkatársai Balatonalmádiból

0 vélemény:

Post a Comment