2009/03/31

Szpemmer vagyok a jobb fajtából

Szolgáltatási közlemény

A tizenkét kérdés rovat érdekes, fölvillanyozó, megdöbbentő, tanulságos, pozitív, negatív, olvasmányos, eredeti, sablonos munkanapkezdő olvasmányokat kínál. Akár gyümölcslé, sóskifli vagy koffein mellé is járhatna, ha a könyvespolcok reggelivel fogadnák a kedves könyvtárosokat.

Nyárig (június) biztosan lesz olvasmány. Sok válasz érkezett. Köszönöm azoknak, akik megírták, hogy nem szeretnének válaszolni. Köszönöm azoknak, akik név nélkül válaszoltak. Köszönöm azoknak, akik névvel vállalták. Köszönöm azoknak, akik név nélkül sem engedélyezték, hogy publikáljam a válaszokat. Köszönöm azoknak, akik ígéretét bírom, hogy majd küldenek választ. Azoknak nem köszönök semmit, akik olvasás nélkül törölték a levelem. :)

A gmail totál bepöccent kiküldött leveleim számától. Szpemmernek címkézett. Előfordulhatott, hogy valakitől nem kaptam levelet, ezért nem is küldtem köszönőmailt.
Többszáz levél kiküldésével nem lehet a guglit idegesíteni. Rossz volt a stratégiám. Azt hittem, hogy nem vagyok szpemmer. Pedig de.

Igyekeztem, igyekszem mindenkinek megírni, mikor lesz a blogon a tizenkét válasz. (Klaviatúrám pötyögésének pillatanában 8 válasz "van draftolva". Este fürdetés után mostanában hamar elalszom. Új stratégia kell. Kell.)


De.
Kérés.

Ha egy héten belül nem kap a tisztelt küldő könyvtáros választ, akkor egy megoldás lehet. Kérem újra elküldeni a levelet a darvastoth.konyv@blogger.com címre. Ez még működik. Köszönöm.

0 vélemény:

Post a Comment