2010/03/24

Könyvtáron kívüli könyvkölcsönzés

Magánkönyvtár működik a Kálvin téren. Errefelé megy a világ?

1. Ön kifizeti a kiválasztott könyvön feltüntetett fogyasztói árat, és hazaviszi a könyvet. Természetesen tetszőleges számú kifizetett könyvet elvihet. Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség. Kérjük, hogy a vásárláskor kapott nyugtát gondosan őrizze meg!
2. Ha úgy dönt, hogy megtartja a könyvet, akkor nincs további tennivalója. De kérjük, hogy vegye figyelembe, hogy ebben az esetben nem biztos, hogy egy vadonatúj könyvhöz jut!
3. Ha úgy dönt, hogy elolvasás után visszahozza a könyvet, akkor a vásárláskor kapott nyugta bemutatásával, a kölcsönzési díj levonása után visszafizetjük a könyv fogyasztói árát. De szennyezett, elrongyolódott, megégett, oldal hiányos könyvet nem veszünk vissza. A számviteli előírások miatt a könyv visszavételéről visszáru számlát állítunk ki, amelyhez szükségünk van az Ön nevére, címére és aláírására.


Forrás: http://konyvkolcsonzo.hu/index.html

zene:

4 vélemény:

Anonymous said...

Elég legalja az oldal, rögvest 3 hibát is találtam:
- Világ irodalom: ezt így, külön.
- Kategoriák: rövid ó, így van.
- Könyvcím elírva: Nesze Neked Terézanyú!

Így kell ezt. :)

dtp said...

Holnap megnézem a helyet irlben vajon milyen?

egy kis herceg said...

én voltam ott pénteken, a hely nincs semmi extra (bár nekem nem tetszett a sárga fal), viszont nagyon tetszik. első vásárlók/kölcsönzők között voltam szerintem, van még 5 napom kiolvasni egy hugh laurie könyvet:) a boltos kedves, bár látszik, h kezdők. a helyesírás engem is nagyon szokott zavarni, de most az ötlet felülmúlt mindent, így elvetettem az elveimet:)

HSD said...

Kíváncsi vagyok, fizetnek-e jogdíjat, illetve rendelkeznek-e a jogosulti engedéllyel a művek bérbeadására?

Aligha, és ezek szerint szerzői jogilag gázos az ügy.
HSD

Post a Comment