2009/04/29

Én magam néztem meg többször is

Téma: Elszúrta az MKE a könyvfesztiválos program meghívóját, vagy DTP csúsztat, hogy élcelődhessen?
Tájékoztat: Nagy Anikó MKE

Konyvtaros.com: Itt a programsorozat meghívója, (http://www.bookfestival.hu/letoltes/konyvtaros_meghivo_2009.pdf), de ide is befényképeztem a hibát. A könyvfesztivál oldalán az alábbi MKE FITT program jelent meg. A nyilvánosságnak azt kommunikálta a Magyar Könyvtárosok Egyesülete, hogy Lovas István fizikus, akadémikus moderálja a Könyvtár.hu bemutatót, közreműködni fog Márffy Gabriella hegedűművész. Ártatalan hiba, mindenki hibázhat, Legközelebb jobban tessenek odafigyelni.


Nagy Anikó: Mindent, ami a könyvfesztiválról nyilvánosságra került és a könyvtárosokkal kapcsolatos, én magam néztem meg (többször is).

Most megnyugodtam, mert sem én, sem a Fesztiváliroda nem csinált hülyeséget. Sajnos Maga összekombinált két teljesen különböző programot, amelyek egymást követték a Könyvtáros Klubban. A FITT-nek egy fél órás programja volt, ezt követte a Bolyai Pedagógiai Alapítvány programja. A Maga összeállításában a FITT programjának címéhez kerültek a Bolyai ünnepség előadói. Ez így elég furcsa csúsztatás, de ahhoz, hogy élcelődni lehessen, kiváló. Remélem, szakmai véleményalkotásai során nem követi ezt a gyakorlatot.

Kérem, hogy ezt a levelemet közölje, mint a hírhez kapcsolódó véleményt.

6 vélemény:

Anonymous said...

Nem értem. A program szerint a FITT szervezte Áts Tibor, Oláh Anna stb. fellépését. Miért, nem így volt?

Anonymous said...

Szerintem ők b_ták el a meghívót. Hagyjad a fenébe... :)

Anonymous said...

Persze, semmiség. Inkább az az MKE-s baromság bosszant, hogy miért nem mondja, hogy bocs, igen tévedtem, legközelebb jobban odafigyelek - és akkor még rugalmasnak, intelligensnek is tűnnének. De így...

dtp said...

Ugorjunk szerintem is

Nagy Anikó said...

ELNÉZÉST kell kérjek, tényleg nem DTP csúsztatott.
A kb. 10 féle (nyomtatott és elektronikus) formában HELYESEN megjelent
program helyett DTP megtalálta a sajtóhibásat. EHHEZ AZ MKE-NEK SEMMI
KÖZE, akár elhiszi DTP, akár nem.
A hibás program az MKKE honlapján jelent meg (bookfesitval.hu), ezt
különösebben ők sem hirdették. A fesztivál hivatalos honlapja
www.bookfestival.eu volt, én ezt ismertem. Ezen is, az MKE saját honlapján
is minden rendben volt.

Anonymous said...

Respekt!

Post a Comment