2009/04/26

Vakuljak meg úgy szeretlek

Zúg a fejem. Ismerős esküvői fotózásán úgy bemelegedtem az epres whiskeybe, hogy nem tudom jó alkalom-e most összeszednem a holnapi mondatokat. Nyitottam egy új füzetet google docsot írkálom a gondolataimat.

Tegnap csajommal, fiammal mke standot nézegettünk.

Ezt a programot akartam, de szombat délutánra tenni egy ilyet?

KÖNYVTÁR.HU – olvasók és könyvtárak közössége
Új fejlesztésűkönyvtári portál a felhasználóknak
Előadók: Áts Tibor, Oláh Anna, Nagy János, Pelbárt Jenő.
Közreműködik: Adorjáni Bálint színművész, Ferenczy Csongor színművész,
Márffy Gabriella hegedűművész
Moderátor: Lovas István fizikus, akadémikus
(MKE Fejlett Információs Technológiák és Társadalom Szekció)
Hegedűs bulit szervezett a FITT?

(Kedvenc nyilvános helyről letölthető MKE dokumentumom a Könyvtáros Egyesület éves munkaterve, amit úgy mentettek el, hogy látszódik az előző évi munkaterv és a rajta történt összes változtatás is.)

Vissza a Millenárisra
Megvilágosodtam. Megláttam a lényeget.

A minikonferenciaterem bejáratánál e-book olvasót reklámoztak fiatal csajok. Minden könyvtár bejáratát el kéne adni az e-book olvasót gyártó cégeknek. Utána az épületet is odaadni, és a munkatársainkat is vihetik.

Az e-book biznisz az olvasókért van. Az olvasók a lábukkal nem tudnak olvasni. Az olvasók látnak.

Nos akkor a lényeg. A magyar könyvtári nemtudommit egész egyszerűen meg kell szüntetni. Ebben a formációban a projektnek vége van. Érdemes készíteni egy záróelszámolást. Majd az összes információval a zsákunkban újra fel kell építeni valamit. Rombolás nélkül. Új projekt, új mérföldkövek, új költségtervek, új határidők.

Nem erről lesz szó holnap, ki is húztam a gugli doksimból.

0 vélemény:

Post a Comment