2009/05/11

Digitiális analfabéta

Szolgáltatási közlemény:

Elkészítettem a könyvtáros tumblelogot. http://konyvtaros.tumblr.com - a könyvtáros idézetek, képek, videók, tartalmak mától odaidéződnek. Danival kezdek, mert Danival kezdeni jó.

Tényleg egy kattintás és kint van a könyvtáros mondat, hang, arc.

Egyszerűsítek és bonyolítok.


Tehát van két darab weboldal most. Egy idézetes és egy nemidézetes.

Valahogy ide a konyvtaros.com-ra be kellene applikálni a tumblr blogot. Vagy a tumbléba menne a konyvtaros.com? Aztán az lenne a .com?

Átmenetileg az első poszt felett olvasható rss-ből az ottani frissítés.

Ki fogom találni, hogy mi a jó nekem.

2 vélemény:

Polcológia said...

Mint digitális analfabéta, én nem értem, mit jelent ez az "egyből kettőt" intézkedés. Mi értelme van? Hogy lehet itt eligazodni? Persze az utolsó mondatot olvasva bocsánat az akadékoskodásért.

dtp said...

Egyszerűsítés hívő vagyok.
Mi történt?
Kaptam rss-ben a könyvtáros híreket, mondatokat, videókat, képeket. Továbbosztottam a blogon, ami eddig úgy működött, hogy bement a blogba draft pozícióba, majd este beléptem az adminba és általában másnapra, két nap múlvára, hétvégére élesítettem a bejegyzéseket. Idő. Idő. Idő.
Mi van most?
Ha olvasom a hírt elegendő a share on Tumblr gombot megkattintani, és már kint is van a cucc.
Egyszerűbb az egész könyvtárosok kommunikációját bemutató továbbosztó weboldal működtetése.

Ha véget ér a 12 kérdés (jelen állás szerint június 9. az utolsó) majd szépen megszűnik a bloggermotoros weboldal és marad a másik. Vagy nem.

Nem bírom a síránkozást, a magyarázkodást, főleg a sajátomat nem, ha nincs rá időm megszüntetem és kész.

Post a Comment